-
Deixar temps als nens per les tardes perque fassin coses diferents i
després tinguin tema de conversa per parlar en classe. No manar massa
deures, ja que passen moltes hores a l'aula.
- Donar més poder i llibertat als nens.
- Defensa que els nens no són recipients buits que s'han d'omplir de coneixements, si no que ells tenen les seves pròpies vivencies i formes de pensar.
- Tonucci explica que en l'escola s'ha de tenir més en compte l'entreteniment del nen, la diversió.
- Afrima que si ens centrem en el que sabem fer, més que en lo que som capaços de fer, tindrem més nens motivats i menys frustrats.
L'educació es entessa com una inversió sobre el futur i aquest home es contraposa. Tonucci, a més, pensa que d'ha de resaltar més el paper de l'educador, ja que és un important referent per al nen.
- Donar més poder i llibertat als nens.
- Defensa que els nens no són recipients buits que s'han d'omplir de coneixements, si no que ells tenen les seves pròpies vivencies i formes de pensar.
- Tonucci explica que en l'escola s'ha de tenir més en compte l'entreteniment del nen, la diversió.
- Afrima que si ens centrem en el que sabem fer, més que en lo que som capaços de fer, tindrem més nens motivats i menys frustrats.
L'educació es entessa com una inversió sobre el futur i aquest home es contraposa. Tonucci, a més, pensa que d'ha de resaltar més el paper de l'educador, ja que és un important referent per al nen.
No hay comentarios:
Publicar un comentario